måndag 10 augusti 2009

Augusti-turnén fortsätter

Nu far man som ett ojordad iller kors och tvärs över Svea Rikes land och har knappt tid att sätta sig ner att ta det lugnt.

Stockholm - Katrineholm -Åmål - Stockholm - Waxholm - Eksjö - Vetlanda - Västerhaninge - Åmål - Skövde - Åmål - Waxholm - Västerhaninge - Åmål - Västervik - Åmål
(foto BeA Nilsson)

Någonstans mitt i den där rutten är jag nu. Och precis där så hittade jag faktiskt ett rogivande lugn häromdagen. Det var på båten Blidösund, tillsammans med en vacker kvinna något hundratal bluesfans och en av de stora svenska blueslegenderna.

Roffe Wikström var på sitt allra bästa spelhumör, vilket också syns på en av mina bilder från kvällen. (foto BeA Nilsson)

Tack till den som förevigade en del av konserten och lade upp den på YouTube. Då har jag något att titta på när jag sitter på tåget hem till Åmål igen för att byta lite kläder och därefter ge mig ut på vägen igen...

3 kommentarer:

  1. Som du stressar runt..blir trött bara jag läser om dig...men du verka ha kul...Roffe
    är en kanon man...har oxå lyssnat på honom...
    ha det gått..glöm inte du är över 20...
    kram o god natt...Rakhet_usk/Ulla

    SvaraRadera
  2. Det är lugnt.
    Man måste ju passa på så länge man är ung...
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  3. Härligt...bara njut och ta till vara på alla tillfällen till glädje o lycka *L*
    Kram Gunsan

    SvaraRadera

Besökare