tisdag 24 mars 2009

Visst fattas det väl en skruv..

..eller fungerar jag bara ungefär som en IKEA-möbel.

Skruvarna är med,
fast dom är inte åtdragna.

Hur kan man bara komma på tanken att ställa upp i en av Sveriges största bowlingtävlingar trots att man bara har spelat typ 15 serier de senaste 3 åren, varav allihop den senaste månaden. Visserligen har någon sagt att har man en gång lärt sig något så kommer man ihåg det mesta.
Det är svårt att lära sig att INTE cykla.

Men om jag kommer ihåg rätt så var jag inte någon jävel på cykel heller då det begav sig.

För säkerhets skull så har jag utmanat en av världens bästa bowlare genom tiderna på ett vad med en Kokt med Bröd i potten.

Om dom inte lobotomerar mig före utgången av April så kommer jag att ha förnedrat mig själv på Super-Six på Strike & Co. i Göteborg innan det är dags att använda majblommorna.

Vad håller jag på med ?

1 kommentar:

Besökare